Zamknij

Wiemy, jak powinna wyglądać współpraca z agencją SEO. Ty także możesz wiedzieć!

07:04, 21.09.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 07:04, 21.09.2020
Skomentuj

Szukasz sposobu na to, żeby Twoja firma zaistniała w internecie? Chcesz podjąć jakieś działania, ale nie czujesz się zbyt pewnie w temacie reklamy? Twoje wątpliwości rozwieje specjalistyczna agencja SEO – najpierw jednak musisz ją wybrać. Aby mieć pewność, że podjęta decyzja jest dobra, a wskazana przez Ciebie agencja doskonale wywiąże się z powierzonych jej zadań, przeczytaj poniższy tekst. Podpowiadamy w nim, na co zwrócić uwagę przy rozpoczynaniu współpracy z ekspertami.

Agencja agencji nierówna, czyli jak podjąć najlepszą decyzję

Jeśli już od jakiegoś czasu myślisz o zatrudnieniu agencji SEO, to z pewnością szukałeś ogłoszeń firm czy osób w internecie. Zapewne znalazłeś wśród nich sporo ofert obiecujących najwyższe pozycje w wyszukiwarce, i to w tydzień. Chociaż taka perspektywa wygląda zachęcająco, ostrzegamy – zdarza się, że szybkie wynoszenie strony do czołówki rankingu wyszukiwarki nie ma nic wspólnego z etycznymi metodami pozycjonowania. Na dodatek agencje proponujące takie usługi zazwyczaj dysponują gotowymi strategiami, którymi obdarowują każdą firmę, jaka się do nich zgłosi. Natomiast doskonale skrojone SEO jest dopasowane w najmniejszym calu do Twoich potrzeb i oczekiwań. Strona może bowiem wymagać przeprowadzenia nieco innych działań, niż w przypadku konkurencyjnej witryny, a podejmowanie nieprzemyślanych kroków tylko jej zaszkodzi. Dobrze jest zatem postawić na sprawdzoną, nawet nieco bardziej kosztowną metodę pozycjonowania. Jeżeli chcesz ciągle podnosić sprzedaż, spokojnie budować wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania oraz swój wizerunek w internecie, uważnie czytaj każde ogłoszenie. 

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Zdecydowałeś się na pozycjonowanie i wiesz już, że najlepiej zatrudnić do tego agencję SEO. Nic zatem dziwnego, że chcesz poznać ofertę kilku lub nawet kilkunastu firm, zanim podejmiesz ostateczną decyzję. To zrozumiałe – oczekujesz dla swojej strony opieki o jak najwyższym standardzie. Zwróć uwagę na to, jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź i kiedy dana agencja dostarczy Ci rozwiązanie problemu. Jeżeli dostajesz gotową, „niezawodną” strategię niemal natychmiast, lepszym wyjściem okaże się wybranie kogoś innego.

Wybierz agencję, która na pierwszym miejscu stawia Twoje dobro

Szeroki zakres ofert wszelkiego rodzaju może rodzić wątpliwości: na którą z nich się zdecydować? A może lepsza będzie ta tańsza, albo ta z większą liczbą dostępnych opcji? Warto wiedzieć, że każda agencja ma inny system pracy z Klientem. Na dodatek ich witryny są od siebie całkowicie różne, co jeszcze bardziej utrudnia wybór osobie szukającej propozycji dla siebie. Jak zatem z sukcesem zakończyć poszukiwania? Dobrym sposobem będzie obranie odpowiedniej strategii. Jeśli dana agencja jest dobra w tym, co robi, to powinna też wysoko wyświetlać się na kluczowe frazy w branży. Sprawdź w wyszukiwarce, jakie strony są umiejscowione najwyżej i zacznij on nich. Oprócz tego możesz również przeanalizować ich portfolio i case studies, a także poczytać opinie innych Klientów. Jeśli dobrze poznasz wybraną agencję, to łatwiej Ci będzie nawiązać z nią współpracę. Idealna firma będzie nie tylko Twoim partnerem biznesowym, ale też wsparciem. Aby tak się stało, dobrze jest wyjaśnić na wstępie, czego oczekujesz i jak chcesz do tego celu dotrzeć. Pamiętaj, że nie zawsze da się uniknąć np. zmian na stronie internetowej – ale masz prawo wiedzieć, dlaczego są one konieczne. Jeśli chcesz, możesz dokładnie prześledzić wybrane agencje SEO. Współpraca z firmami działającymi w Twojej branży, długoletnie doświadczenie, wykwalifikowani specjaliści, oferowany skrupulatny audyt witryny firmowej, stały kontakt, jasny tryb rozliczeń i dysponowania budżetem: to aspekty, na które zdecydowanie warto zwrócić uwagę.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%