Zamknij

Dzięki temu zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie internetowym. Mamy dla Ciebie garść porad

17:35, 19.04.2020 MP Aktualizacja: 17:36, 19.04.2020
Skomentuj

Założyłeś sklep internetowy – wiesz już, co chciałbyś w nim sprzedawać, do jakich klientów docierać. Poświęciłeś też sporo czasu na zrobienie doskonałych zdjęć swoich produktów i na szczegółowe ich opisanie. Jednak nawet najlepiej dopracowany sklep nie będzie efektywnie sprzedawał, jeżeli odbiorcy go nie zobaczą. Niestety, żaden interfejs sklepu nie posiada magicznego przycisku do generowania sprzedaży. O widoczność i atrakcyjność dla potencjalnego klienta trzeba zadbać samodzielnie. Podpowiadamy, jak możesz to zrobić.

Dobrze zoptymalizuj stronę swojego sklepu. Najlepiej z pomocą profesjonalistów

Jeżeli jesteś obecny w sieci już od jakiegoś czasu, to zapewne wiesz, że sam fakt założenia sklepu nie wystarczy, żeby efektywnie zwiększyć liczbę odwiedzin w nim oraz sprzedaż. Konieczne jest jego wypromowanie w taki sposób, żeby potencjalny klient, wpisując w wyszukiwarkę interesujące go zapytanie, trafił prosto na witrynę Twojego sklepu. Łatwo się domyślić, że osiągnięcie takiego efektu wymaga ogromnej wiedzy i wielu godzin wytężonej pracy. Najlepszym wyjściem będzie więc zlecenie pozycjonowania sklepu wykwalifikowanej firmie, jak chociażby ESEO. Specjaliści przyjrzą się Twojej stronie, sprawdzą dokładnie, co w jej funkcjonowaniu można poprawić i dadzą Ci receptę na zwiększenie zysków ze sprzedaży. Warto bowiem wiedzieć, że Twoi odbiorcy często nawet nie zaglądają na drugą i trzecią stronę wyników wyszukiwania. Badania pokazują, że liczba tych osób sięga powyżej 90% wszystkich użytkowników wyszukiwarki Google. Zatem, jeżeli chcesz zapisać się na dłużej w ich świadomości, konieczne będzie pojawienie się wśród najlepszych reprezentantów branży. Jeśli myślisz, że to niemożliwe – zdaj się na pozycjonowanie!

Nastawiasz się na sprzedaż sezonową? Doskonałym wyjściem będzie Google Ads

Obok biznesów całorocznych w sieci można znaleźć sporo sklepów, dla których głównym (albo dominującym) źródłem dochodów jest sprzedaż sezonowa. Jeśli i Twój sklep największe zyski notuje w określonym czasie, a przez resztę roku zainteresowanie asortymentem spada, dobrym pomysłem okaże się połączenie pozycjonowania z reklamą Google Ads. Jak wyjaśniają specjaliści z Agencji ESEO, polega ona na publikowaniu w wynikach wyszukiwania płatnych linków do Twojego sklepu (więcej informacji o tym znajdziesz na https://www.eseo.pl/pozycjonowanie-stron/). Wyświetlają się one nad organicznymi wynikami lub po ich prawej stronie. Gdy zainteresowany użytkownik kliknie w odnośnik i przejdzie na stronę, naliczana jest wcześniej ustalona opłata. Modele rozliczenia są różne w zależności od preferencji, ale samo wyświetlanie się w Google nigdy nie jest płatne. Fuzja pozycjonowania z płatnymi reklamami przydaje się zwłaszcza biznesom sezonowym, które mają mało czasu na pozyskanie potencjalnych klientów i przyciągnięcie ich do swojego sklepu. Obecność w organicznych wynikach wyszukiwania zapewnia im całoroczny ruch, a okresowe pojawianie się wśród płatnych linków, na górze pierwszej strony, podbija zainteresowanie w czasie największego popytu.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%