Zamknij

Chcesz dobrze wykorzystać każdą złotówkę? Powierz pozycjonowanie fachowcom

09:53, 28.10.2019 MP Aktualizacja: 09:54, 28.10.2019

Bez skutecznych działań reklamowych trudno oczekiwać żywego zainteresowania oferowanymi usługami ze strony rynku. Wszystko jednak kosztuje, toteż staramy się tego typu obciążenia minimalizować. Korzyści, jakie niesie ze sobą posiadanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google, są oczywiste już od lat, nie stanowią więc tajemnicy także podstawowe informacje dotyczące tego, w jaki sposób się zdobywa. Niejednokrotnie zadajemy sobie więc pytanie: a może zabrać się za to samemu?

Skuteczne pozycjonowanie to przede wszystkim wiedza i doświadczenie

Cóż to za problem – może sądzić ktoś nieobeznany z tematem – użyć na stronie słów kluczowych i pozyskać jak najwięcej linków. Już od lat takim podejściem nie osiągniemy zamierzonego efektu. Zbyt zuchwałe próby urośnięcia w oczach wyszukiwarki za pomocą słabych linków i przygotowane w nieodpowiedni sposób treści to obecnie pewna droga do otrzymania kary od Google. Nie dopuść do tego!

Nawet ci, którzy podejdą do sprawy dużo poważniej i będą starali się zgłębić aktualną wiedzę (zakładając, że mają na to czas), z której pewna część jest przecież do znalezienia w sieci, nie będą mieli prostego zadania i w najlepszym razie nie uzyskają zamierzonego efektu. Musimy bowiem zdać sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie  to po prostu ciągły wyścig. Nakład pracy, jaką trzeba wykonać, jest rezultatem nie tylko funkcjonowania surowych algorytmów wyszukiwarki, ale i aktywności naszych konkurentów. Jak powtarzają specjaliści z firmy AFTERWEB, dobrze wykonywane pozycjonowanie... nie działa. To za mało! Ono musi być wykonywane lepiej niż robią to ci, z którymi rywalizujesz! A zatem, nie wystarczy wiedza nawet rozległa, ale będąca efektem amatorskiej nauki. Tylko fachowcy będą potrafili wykorzystać wszystkie sposoby, w jakie da się poprawić Twoje pozycje. Tutaj liczy się przede wszystkim praktyka!

Ich doświadczenie niezbędne jest także przy wykonaniu audytu i określaniu odpowiedniej strategii. Inaczej przecież będziemy dobierać słówa kluczowe do klientów sklepu internetowego, gdzie nie ma znaczenia, czy miastem, w którym jest jego siedziba jest np. Rzeszów  czy Szczecin, a inaczej do lokalu gastronomicznego czy warsztatu. Pamiętaj: nie walczysz o wysoką pozycję samą w sobie. Walcz o klientów! 

Nie wydawaj na żadne prace więcej środków, niż rzeczywiście potrzeba

Kolejnym problemem, jaki stanie nam na drodze, gdy zechcemy pozycjonować się samodzielnie, jest efektywność. Dziś niezbędne są linki wysokiej jakości, z wartościowych stron. Ich pozyskiwanie kosztuje i tylko agencja realizująca zadania dla wielu firm jednocześnie ma możliwość zredukowania tych wydatków. To samo dotyczy niezbędnych w tej pracy narzędzi pozwalających na wnikliwe badanie stanu witryny i monitorowanie rezultatów prowadzonych działań. Na wszystkie licencje i dostępy musielibyśmy wydawać tysiące złotych – a przecież jeszcze trzeba potrafić zrobić z nich użytek. 

Wreszcie, z uwagi na wspomniany już charakter tej rywalizacji, pozycjonowanie musi być procesem ciągłym. Zaniechanie tych działań to oddanie pola rywalom, a przecież trzeba jeszcze znaleźć czas na pracę we własnej dziedzinie! Zdobywaj więc mistrzostwo w tym, w czym jesteś najlepszy, a promocję w sieci zostaw tym, którzy w niej właśnie dążą do tego samego!

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%